Your search results

IN Business 2022

Συνέντευξη του Γενικό Διευθυντή Πωλήσεων της SuperAD, Γιώργου Σταύρου

Η τάση για προβολή σε μεγάλης επιφάνειας πινακίδες, που προσδίδουν ένα έξτρα κύρος στον διαφημιζόμενο, πιστεύω θα συνεχιστεί και τη νέα χρονιά. Βλέπω, επίσης, τα απέναντι σημεία (billboard opposite) στους αυτοκινητόδρομους να συνεχίζουν να έχουν τη δυναμική τους, παρέχοντας στους designers ένα πολύ καλό εργαλείο δημιουργίας έξυπνων και συνδυαστικών μηνυμάτων. Ακόμη, θα δούμε να αυξάνονται, κατά τη γνώμη μου, οι digital outdoor (DOOH) διαφημιστικές πινακίδες μέσα στις πόλεις και να συνδέονται, σε μεγαλύτερο βαθμό, n outdoor (OOH) διαφήμιση με την digital μέσω QR Codes για λήψη περαιτέρω πληροφοριών από τον θεατή.

ΟΙ ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ OUTDOOR ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΥΞΗΣΗΣ 7-8% ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΑΓΟΡΑ

IN Business 2022

ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ

Η outdoor διαφήμιση επανέρχεται στο προσκήνιο το 2022 και θα συνεχίσει ακόμα πιο δυναμικά την επόμενη χρονιά, μετά από μία περίοδο περιορισμού των μετακινήσεων λόγω πανδημίας. Εξαιτίας των πρωτοφανών μέτρων στέρησης της ατομικής ελευθερίας, η επόμενη μέρα έφερε αυξημένο ενδιαφέρον από πλευράς διαφημιζομένων αλλά και καταναλωτών. Η OOH θα συνεχίσει και φέτος τον θετικό ρυθμό ανάπτυξης, που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια, με εξαίρεση μία μικρή κάμψη που παρουσίασε κατά την περίοδο της πανδημίας. ΠΑΝΩ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ROI Ο κυριότερος παράγοντας της πιο πάνω τάσης είναι η φθίνουσα πορεία, που παρουσιάζουν άλλα Μέσα διαφήμισης, σε συνδυασμό με τα ισχυρά πλεονεκτήματα που έχει η OOH. Το κοινό της παραδοσιακής τηλεόρασης συρρικνώνεται τα τελευταία χρόνια. Στην αντίπερα όχθη, του ψηφιακού κόσμου, οι θεατές - καταναλωτές έχουν αρχίσει να διαμαρτύρονται για τον συνεχή βομβαρδισμό με digital διαφημίσεις στις συσκευές τους. Μερικά ισχυρά πλεονεκτήματα της outdoor διαφήμισης είναι η δυνατότητα να προσεγγίζει τους καταναλωτές καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τις μικρές αποστάσεις που έχουμε στην Κύπρο και τη μεγάλη περίοδο ηλιοφάνειας, κάνουν το Μέσο ακόμα πιο δυναμικό, ελκυστικό και αποτελεσματικό με αρκετά υψηλό δείκτη ROI. Για όλους τους πιο πάνω λόγους ολοένα και περισσότεροι marketers εντάσσουν την ΟΟΗ στο marketing mix τους και οι συνολικές δαπάνες για outdoor διαφήμιση αναμένεται να τρέξουν με ποσοστό αύξησης 7-8% τόσο στην παγκόσμια όσο και στην κυπριακή αγορά.

ΠΑΝΩ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ROI

Ο κυριότερος παράγοντας της πιο πάνω τάσης είναι η φθίνουσα πορεία, που παρουσιάζουν άλλα Μέσα διαφήμισης, σε συνδυασμό με τα ισχυρά πλεονεκτήματα που έχει η OOH. Το κοινό της παραδοσιακής τηλεόρασης συρρικνώνεται τα τελευταία χρόνια. Στην αντίπερα όχθη, του ψηφιακού κόσμου, οι θεατές - καταναλωτές έχουν αρχίσει να διαμαρτύρονται για τον συνεχή βομβαρδισμό με digital διαφημίσεις στις συσκευές τους. Μερικά ισχυρά πλεονεκτήματα της outdoor διαφήμισης είναι η δυνατότητα να προσεγγίζει τους καταναλωτές καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τις μικρές αποστάσεις που έχουμε στην Κύπρο και τη μεγάλη περίοδο ηλιοφάνειας, κάνουν το Μέσο ακόμα πιο δυναμικό, ελκυστικό και αποτελεσματικό με αρκετά υψηλό δείκτη ROI. Για όλους τους πιο πάνω λόγους ολοένα και περισσότεροι marketers εντάσσουν την ΟΟΗ στο marketing mix τους και οι συνολικές δαπάνες για outdoor διαφήμιση αναμένεται να τρέξουν με ποσοστό αύξησης 7-8% τόσο στην παγκόσμια όσο και στην κυπριακή αγορά.

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ 3D

Η εταιρεία μας ήταν ανέκαθεν δίπλα στον πελάτη με πρωτοποριακές ιδέες και εισηγήσεις όσον αφορά το δημιουργικό περιεχόμενο των διαφημίσεων (advertising content). Τρισδιάστατες διαφημίσεις, στην περίπτωση της στατικής πινακίδας, είναι ειδικές κατασκευές που προεξέχουν από το αρχικό της μέγεθος, δίνοντας έτσι την εντύπωση του τρισδιάστατου. Η όψη που δημιουργείται κερδίζει αμέσως το μάτι του περαστικού. Για την τρισδιάστατη digital outdoor διαφήμιση, πιστεύω, θα περιμένουμε ακόμα λίγα χρόνια, ώστε να τη δούμε στον βαθμό που παρουσιάζεται σε προηγμένες τεχνολογικά χώρες του εξωτερικού, όπως οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία.

Compare Listings