ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ
Η outdoor διαφήμιση επανέρχεται στο προσκήνιο το 2022 και θα συνεχίσει ακόμα πιο δυναμικά την επόμενη χρονιά, μετά από μία περίοδο περιορισμού των μετακινήσεων λόγω πανδημίας. Εξαιτίας των πρωτοφανών μέτρων στέρησης της ατομικής ελευθερίας, η επόμενη μέρα έφερε αυξημένο ενδιαφέρον από πλευράς διαφημιζομένων αλλά και καταναλωτών. Η OOH θα συνεχίσει και φέτος τον θετικό ρυθμό ανάπτυξης, που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια, με εξαίρεση μία μικρή κάμψη που παρουσίασε κατά την περίοδο της πανδημίας. ΠΑΝΩ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ROI Ο κυριότερος παράγοντας της πιο πάνω τάσης είναι η φθίνουσα πορεία, που παρουσιάζουν άλλα Μέσα διαφήμισης, σε συνδυασμό με τα ισχυρά πλεονεκτήματα που έχει η OOH. Το κοινό της παραδοσιακής τηλεόρασης συρρικνώνεται τα τελευταία χρόνια. Στην αντίπερα όχθη, του ψηφιακού κόσμου, οι θεατές - καταναλωτές έχουν αρχίσει να διαμαρτύρονται για τον συνεχή βομβαρδισμό με digital διαφημίσεις στις συσκευές τους. Μερικά ισχυρά πλεονεκτήματα της outdoor διαφήμισης είναι η δυνατότητα να προσεγγίζει τους καταναλωτές καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τις μικρές αποστάσεις που έχουμε στην Κύπρο και τη μεγάλη περίοδο ηλιοφάνειας, κάνουν το Μέσο ακόμα πιο δυναμικό, ελκυστικό και αποτελεσματικό με αρκετά υψηλό δείκτη ROI. Για όλους τους πιο πάνω λόγους ολοένα και περισσότεροι marketers εντάσσουν την ΟΟΗ στο marketing mix τους και οι συνολικές δαπάνες για outdoor διαφήμιση αναμένεται να τρέξουν με ποσοστό αύξησης 7-8% τόσο στην παγκόσμια όσο και στην κυπριακή αγορά.